بیوگرافی پاتریک ریکارد – Patrick RICARD مدیر و کارآفرین موفق فرانسوی

بیوگرافی پاتریک ریکارد

بیوگرافی پاتریک ریکارد

بیوگرافی پاتریک ریکارد | پاتریک ریکارد (Patrick RICARD) مدیرعامل نمادین گروه Pernod-Ricard بود که در سال 1932 توسط پدرش پل ریکارد تأسیس شد. وی این موقعیت را از سال 1978 تا 2008 نگه داشت و در این مدت وی یکی از بزرگترین گروه های این صنعت را جعل کرد. .

پاتریک ریکارد متولد 1945 ، پیش از ورود به مشاغل خانوادگی در سال 1967 ، مطالعات کوتاهی را انجام خواهد داد. به عنوان رهبر منصوب شد. او به عنوان یک رهبر ، انگیزه جدیدی را از طریق یک سیاست رشد خارجی موفق تحریک می کند.

وی در سال 2008 با خرید کمپبل دیستیلر ، آستین نیکولز ، رامازوتی ، ایرلند دیستیلرز ، اورلاندو ویندام ، متفقین دامک و سرانجام سوئدی V&S در سال 2008 اقدام خواهد کرد. وی همچنین تصمیم به ایجاد باشگاه بین المللی هاوانا در سال 2000 گرفت. این رشد بی وقفه باعث شد تجارت خانوادگی دومین گروه بزرگ شراب و ارواح در جهان است. از زمان ایجاد ، اندازه آن هر 7 سال دو برابر شده است.

پاتریک ریکارد در سال 2006 توسط مجله آمریکایی Fortune به عنوان “رئیس سال” انتخاب می شود و مقام خود را در سال 2008 در سن 63 سالگی در رأس این گروه واگذار می کند. سپس پیر پرنگیت به عنوان مدیر اجرایی منصوب می شود ، اما پاتریک ریکارد همچنان به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند.

وی در آگوست 2012 درگذشت.

 

    لینک کوتاه: