بیوگرافی موریس لیوی – Maurice LEVY تاجر و سرمایه گذار موفق فرانسوی

بیوگرافی موریس لیوی

بیوگرافی موریس لیوی

بیوگرافی موریس لیوی | موریس لیوی (Maurice LEVY) یک تاجر فرانسوی است که در حال حاضر رئیس هیئت مدیره Publicis Groupe است .

او متولد 18 فوریه سال 1942 میلادی در مراکش ، تحصیل در رشته کامپیوتر و در سال 1971 در Publicis فرود آمد . آموزش او به او امکان توسعه گروه را می دهد و بنابراین داده های شرکت را روی نوارهای مغناطیسی قرار می دهد. این ابتکار سرنوشت خود را پنهان خواهد کرد زیرا آتش سوزی برای ویران کردن دفاتر به وجود خواهد آمد و به شرکت اجازه می دهد تا خیلی سریع فعالیت خود را دوباره شروع کند.

برای نشان دادن تشکر از بیوگرافی موریس لیوی ، بوستان Blanchet ، سپس رئیس Publicis ، او را به عنوان دبیر کل Publicis Conseil منصوب کرد .

از آنجا ، موریس لیوی تلاش می کند تا جامعه را رشد دهد و تصمیم به ایجاد آژانس در نیویورک می گیرد و L’Oréal را ترغیب می کند که ارتباطات خود را به وی واگذار کند. چند سال بعد ، این گروه بیش از 50٪ از گردش مالی خود را در آمریکا متوجه می شود.

در سال 1988 میلادی ، او به عنوان رئیس هیئت اجرایی گروه منصوب می شود.

موریس لیوی ، از جمله موارد دیگر ، فعالیت های تبلیغاتی ارتش آمریکا ، کارزار استخدام موساد در اسرائیل و اخیراً ارتقاء اصلاحات در حقوق بازنشستگی را در سال 2003 انجام خواهد داد.

تحت رهبری بیوگرافی موریس لیوی ، انتشارات عمومی با گروه آمریکایی Bcom3 ادغام می شود. چهارمین گروه ارتباطی جهان.

    لینک کوتاه: