بیوگرافی لورنس پاریوت – Laurence PARISOT سرمایه گذار و تولیدکننده موفق فرانسوی

بیوگرافی لورنس پاریوت

بیوگرافی لورنس پاریوت

بیوگرافی لورنس پاریوت | لورنس پاریوت (Laurence PARISOT) از 5 ژوئیه 2005 رئیس جمهور MEDEF (جنبش شرکت های فرانسه) است. او همچنین یکی از اولین و معدود رهبران زن فرانسه است.

لورنس پاریسوت در 31 اوت سال 1959 در Luxeuil-les-Bains در Haute Sane متولد شد و اولین وارث تولید کننده برجسته مبلمان در فرانسه یعنی گروه Parisot است. وی در سال 1981 از انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس فارغ التحصیل شد ، و با کسب در سال 1982 DEA خود را در IEP اما همچنین یک استاد حقوق عمومی در دانشگاه نانسی به کار خود ادامه داد.

دستیار آلن لنکلوت ، رئیس جمهور CEVIPOF (مرکز مطالعات زندگی سیاسی فرانسه) از سال 1983 تا 1985 ، او با تبدیل شدن به محقق در موسسه رای گیری لوییس هریس قبل از انتصاب ، همچنان به صعود از نردبان ادامه می دهد. مدیر ارشد اجرایی تا سال 1990. وی این سمت را برای سمت رئیس و مدیر اجرایی IFOP ، که اکنون 75٪ آن را دارد ، واگذار می کند.

وی همچنین مدیرعامل پدرش در سال 2002 ، از طرف شرکت مبلمان بهینه ، مدیرعامل شد. در سال 2003 ، او به MEDEF پیوست و سمت عضویت اعضای شورای اجرایی و دفتر شورای اجرایی را به دست آورد ، سپس در سال 2004 ، عضو شورای اقتصادی و اجتماعی شد.

وی در سال 2005 رئیس جمهور برتر MEDEF شد ، سپس عضو هیئت مدیره BNP Paribas شد.

وی در سال 2003 تزئین شوالیه از نظم ملی شایستگی و همچنین لژیون افتخار را دریافت کرد.

    لینک کوتاه: