بیوگرافی جیمز سیمونز – James simons سرمایه گذار و تاجر موفق آمریکایی

جیمز سیمونزجیمز- هریس سیمونز بنیانگذار مشهور Renaissance Technologies ، یکی از موفق ترین صندوق های سرمایه گذاری در جهان است.

وی در سال 1938 در Massachussets ، فرزند مدیر یک کارخانه تولید کفش ، متولد شد و در انستیتوی فناوری ماساچوست تحصیل کرد و در آنجا موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات شد. او همچنین ریاضیات را در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی تحصیل خواهد کرد.

او قبل از اینکه استاد ریاضیات در انستیتوی فناوری ماساچوست و سپس در دانشگاه هاروارد شود به عنوان یک محقق کار خواهد کرد. وی در سال 1968 مدیر بخش ریاضی دانشگاه استونی بروک شد. او به عنوان یک محقق در ریاضیات ، به ویژه در زمینه هندسه ، چندین تئوری منتشر خواهد کرد ، بخصوص در فیزیک در نظریه رشته. وی جایزه معتبر اسوالد وبلن را که توسط انجمن ریاضیات آمریکا اهدا شده است دریافت می کند.

در سال 1978 ، او تدریس را برای ایجاد صندوق سرمایه گذاری متخصص در مدیریت اختیاری کالاها و سایر ابزارهای مالی ترک کرد: Renaissance Technologies. این امر از نخبگان فیزیکدانان ، اخترفیزیکدان ها و ریاضیدانان درخواست می کند تا ابزارهایی را ارائه دهند که در پیش بینی حرکات دوره آتی ، از تحلیلگران متعارف بهتر باشد.

تجربه وی با موفقیت تاج گذاری می شود زیرا به مدت 20 سال ، صندوق سرمایه گذاری وی Medallion به عملکرد متوسط ​​سالانه بین 35 تا 40٪ خواهد رسید. این حتی در سال 2007 به عملکرد 73 درصد خواهد رسید. با این حال ، این صندوق در سال 2008 ضرر 12 درصد را به ثبت رساند ، روش های فن آوری های رنسانس را زیر سوال می برد.

جیمز سیمونز دارای ثروت 8.5 میلیارد دلار تخمین زده شده و یکی از 80 ثروتمندترین مردم جهان است. او همچنین یک نیکوکار بزرگی است که در سالهای اخیر بیش از 38 میلیون دلار به تحقیقات اوتیسم اهدا کرده است.

    لینک کوتاه: