بیوگرافی بودوئین پروت – Baudouin PROT بانکدار و سرمایه گذار موفق

بیوگرافی بودوئین پروت

بیوگرافی بودوئین پروت

بیوگرافی بودوئین پروت | بودوئین پروت (Baudouin PROT) یک بانکدار و مقام ارشد سابق فرانسه است. از دسامبر 2011 ، وی سمت رئیس گروه BNP Paribas را به عهده داشت .

بودوین پروت متولد 1951 ، در HEC تحصیل کرد و در سال 1972 فارغ التحصیل شد. سپس به ENA (دانشکده ملی مدیریت) پیوست ، و از آنجا به آنجا می رود تا برای بازرسی عمومی امور مالی کار کند.

چهار سال بعد ، وی به عنوان مدیر پروژه در بخش انرژی و کالاها به وزارت صنعت پیوست. وی در سال 1983 به BNP پیوست ، در حالی که این بانک به تازگی ملی شده است. وی از سال 1987 تا 1996 سرپرستی شبکه بانکی خرده فروشی را بر عهده خواهد داشت. او سپس این فعالیت های BNP را در سطح بین المللی توسعه می دهد.

در سال 2003 ، او به عنوان مدیر اجرایی منصوب شد BNP Paribas و جانشین میشل پیبرو می شود . این امر به ویژه هنگام تنظیم یک برنامه مالی برای نجات Alstom بلکه توسعه بانک بین المللی نیز مؤثر خواهد بود. این امر در ایتالیا ، بلکه در سایر اروپا و ایالات متحده ، دستاوردهای مهمی را کسب می کند.

از سال 2007 تا 2010 ، مدیریت محتاطانه آن BNP Paribas را قادر می سازد تا بحران را بدون هیچ مشکلی بیش از حد جویا شود و حتی به لطف ادغام فعالیت های Fortis و سود جدید بازار سهم بیشتری پیدا کند.

در سال 2007 ، انجمن سیاست خارجی جایزه مسئولیت اجتماعی در ایالات متحده را به وی اعطا کرد. بودوئین پروت همچنین نایت لژیون افتخار و افسر نظم ملی شایستگی است.

    لینک کوتاه: