بیوگرافی ایو گیلموت – Yves GUILLEMOT مدیر موفق فرانسوی و بنیانگذار UbiSoft

بیوگرافی ایو گیلموت

بیوگرافی ایو گیلموت

بیوگرافی ایو گیلموت | ایو گیلموت (Yves GUILLEMOT) بنیانگذار و مدیر کل شرکت انتشارات بازی های ویدئویی یوبی سافت (UbiSoft) است .

وی متولد 1960 در کرنتویر در Morbihan ، در موسسه SMEs) IPME) مشغول به تحصیل بود. والدین وی سپس فروشگاه محصولات کشاورزی را در اختیار دارند. در دهه 80 ، او سعی کرد کامپیوترها و نرم افزارهایی را برای رایانه سازی مزارع بفروشد.

دو برادر بزرگتر ایو سپس یک فروشگاه رایانه ای با نام Guillemot Software تأسیس کردند. ایو گیلموت در ابتدای گسترش خیره کننده خود ، به سرعت با چهار برادرش شریک شد تا وارد بخش بازی های ویدیویی شود.

آنها ابتدا از واردات بازی ها و سپس در انتشار شروع می شوند. رونق در بازی های ویدیویی رشد سریع آنها را رقم می زند. آنها شرکت Guillemot (سخت افزار رایانه ای) ، یوبی سافت (انتشار بازی های ویدئویی) ، Ludiwap سپس Gameloft (بازی برای تلفن های همراه) و Guillemot Ventures را تاسیس کردند و جهت جلوگیری از بروز هرگونه تعارض ، مسیرهای این 5 شرکت را به اشتراک گذاشتند . کلود مدیرعامل شرکت گیلموت ، میشل د لودیاپوش ، ژرارد د Gameloft ، ایو d’Ubisoft و کریستین د Guillemot Venture است.

ایو به سرعت Ubisoft را در سطح بین المللی رشد خواهد کرد و پرفروش های بسیاری را تولید می کند (Rayman، Prince of Persia، rabbids …) این شرکت با بودن شماره یک فرانسوی و یکی از مهمترین شرکتها به یکی از مهمترین بازیکنان بخش تبدیل خواهد شد. ناشران عمده در سراسر جهان. Aujoudh’ui ، سه شرکت برادران Guillemot در بورس اوراق بهادار قرار دارند: Guillemot ، Gameloft و البته Ubisoft .

    لینک کوتاه: