بررسی دوره‌های آموزش بورس

آموزش بورس و سپس تصمیم گیری سرمایه گذاری در بورس:

امروزه به طرز قابل ملاحظه ای دوره های مبتدی و تخصصی آموزش بورس با رویکردی علمی و هدفمند زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص فراهم است.
حقیقت این است که علم و هنر هر دو در بازار سرمایه به کار می آید، بنابراین انتخاب صحیح اساتیدی که هر دو فاکتور با ارزش علم و هنر سرمایه گذاری را، در کنار هم دارند و آن را با تجربه سالها فعالیت مستمر و موفق، در بازار بورس داخلی و بین المللی درآمیخته اند،می توانند انتخاب ایده آل و مطمئنی باشند، برای آنچه که لازم است به دانش پذیر ارائه شود.

اینکه فرد علاقه مند به  آموزش بورس، در سطح مبتدی یا نیمه حرفه ای یا حتی حرفه ای است، ایجاب می کند تا دوره های متمایزی از سایرین بگذراند.

نحوه گذراندن دوره های مختلف با تعیین سطح شناخت فرد از بازار سرمایه، توسط متخصصین حرفه ای بازار، موجب خواهد شد که فرد علاقه مند به ورود، وقت خود را صرف گذر از دوره های کند که واقعا به آموزش آن نیاز دارد. و در نهایت دریافت مدرک معتبر، دروازه ورود به بازار سرمایه با اطمینان خاطر بیشتر را فراهم خواهد کرد.

نکات ارزشمندی که در دوره های آموزش بورس

• یادگیری اصول سرمایه گذاری و یادگیری تکنیک های معتبر با کارایی بالا در بازار سرمایه، اموزش مبانی مدیریت تکنیکال،آموزش تحلیل بنیادین از جنبه کمی و کیفی، نحوه مدیریت ریسک، محاسبه قیمت و روش های ارزش گذاری سهام، تعیین سود سهام، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، آموزش مدیریت پرتفوی، مدیریت سبد سهام، آموزش خرید و فروش سهام، تحلیل روان شناختی موثر در بازار بورس، آموزش بورس و شناخت پکیج های مختلف سرمایه گذاری در بورس،ارائه مقالات بروز در رابطه با آمار شرکت های سهامی موفق، چرایی راز موفقیت افراد و شرکت های سهامی، آموزش تحلیل تکنیکال و آموزش تحلیل بنیادین که دو تحلیل مهم در بازار بورس هستند.

آموزش بورس

شناخت اثرات عرضه و تقاضا بر روند قیمت، مشارکت در کارهای عملی، آموزش بورس با ایجاد فضای شبیه سازی شده بورس، آموزش شیوه معاملات در قرارداد آتی تک سهام و قرارداد آتی سبد سهام، شناخت ابزارهای مالی نوین در بازار سرمایه، آموزش روشهای پیش بینی نوسانات قیمت، شناسایی دلایل ریزش قیمت سهام در بازار سرمایه، اموزش سبد گردانی در بازار بورس، شناسایی صندوق های سرمایه گذاری،شناسایی کارگزاری های مفید در بازار بورس، آشنایی با معاملات بورس کالا و انواع قراردادهای معاملاتی،شناخت انواع سودهای عملیاتی و غیر عملیاتی و ….

زمانی که تمام نکات ذکر شده، در مکانی معتبر و زیر نظر متخصصین بازار بورس، تحت دوره های آموزش بورس به دانش پذیران ارائه شود، درست در همان موقع، فرد علاقه مند به آموزش بورس، با یادگیری نکات علمی بازار سرمایه و سرمایه گذاری، خواهد توانست تصمیم عاقلانه تر و با ریسک کمتر را در فعالیت بورسی خود اخذ کند.

 

پیشنهاد ما : 


بورس را بدون نیاز به استاد و کلاس یاد بگیرید..

پکیج آموزش صفر تا هزار بورس

    لینک کوتاه: