وگردش – بانک گردشگری

وگردش – بانک گردشگری

 

• معرفی شرکت

بانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.
این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.
هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی وگردش


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (وگردش)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص وگردش


مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ 1398/04/17 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 15:00 روز دوشنبه مورخ 1398/04/31 درمحل  تهران ،میدان شیخ بهایی – ابتدای خیابان سئول – پلاک 45 ساختمان مرکزی بانک گردشگری   برگزار گردید و به حد نصاب قانونی نرسید

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  قبول سپرده و انجام عملیات اعتباری


نشانی دفتر :   تهران، ابتدای خیابان سئول، ضلع شمال شرقی میدان شیخ بهایی، نبش خیابان ماهتاب، پلاک 45


نشانی امور سهام : تهران، ابتدای خیابان سئول، ضلع شمال شرقی میدان شیخ بهایی، نبش خیابان ماهتاب، پلاک 45


تلفن امور سهام :   23950 (021)


وب سایت :    www.tourismbank.ir


سال مالی :    12/29

 

 

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: