وشهر – بانک شهر

وشهر – بانک شهر

 

• معرفی شرکت

بانک شهر با فعالیت‌های متنوع مالی، پولی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در صنعت بانکداری ایران بوده که در تلاش است در بازار داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته و خدماتی متمایز ارائه دهد.

داشتن خدمات متنوع، متمایز و نوآور از ویژگی‌های این بانک خواهد بود که با ارائه مدل‌های کسب و کار بانک، اشخاص حقیقی و حقوقی را در داخل و خارج از کشور پوشش خواهد داد تا مشتری‌مداری در انواع بانکداری‌ها محقق شود و موجبات چابکی و انعطاف‌پذیری برای تعالی سازمانی و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای را فراهم کند.
ما اعتمادآفرینی، خلق‌اندیشی، ‌صداقت‌ و رازداری و امانتداری را از وظایف اصلی خود می‌پنداریم و به داشتن کارکنان فرهیخته، خلاق، صادق و متخصص افتخار می‌کنیم.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی وشهر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (وشهر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص وشهر


مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ 1398/04/25 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 1398/04/31 درمحل  سالن اجتماعات بانک شهر واقع در تهران ، ضلع جنوب غربی میدان فردوسی ، پلاک 26   برگزار گردید و به حد نصاب قانونی نرسید

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت : کلیه فعالیت های بانکی طبق اساسنامه مورد تأیید بانک مرکزی


نشانی دفتر :    تهران ، ضلع جنوب غربی میدان فردوسی ، ساختمان مرکزی بانک شهر


نشانی امور سهام : تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، خیابان سرو شرقی ، روبروی بیمارستان پارسیان ، نبش کوچه رشادت ،پلاک 6 ، ساختمان مدیریت امور سهام بانک شهر


تلفن امور سهام :    26762336 و 26762311


وب سایت :   www.shahr-bank.ir


سال مالی :    12/29

 

 

 

    لینک کوتاه: