دی – بانک دی

دی – بانک دی

 

• معرفی شرکت

بانک دی براساس قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و نه، و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی بویژه در زمینه های پولی، مالی و بانکی تشکیل و اداره می گردد.
تحقق هدف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته های مختلف اقتصادی می باشد.
بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی دی


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

نمودار سود نقدی و سود خالص دی


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ آخرین مجمع عادی سالیانه: 1397/10/30

زیان خالص به ازای هر سهم: 4826 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :    قبول سپرده،صدور گواهی سپرده عام و خاص،ارائه چک و خدمات مرتبط،انجام عملیات بین بانکی،انجام عملیات اعتباری،ارایه انواع ابزار پرداخت،دریافت و پرداخت وجوه ارزی(وانتقال)،گشایش انواع اعتبار اسنادی و صدور ضمانتنامه،ارائه خدمات بانکی الکترونیک و…سایر خدمات مندرج در بند 3 اساسنامه


نشانی دفتر :   تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ملت، روبروی سازمان مدیریت صنعتی، نبش خیابان پروین ، شماره 45


نشانی امور سهام : تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ملت، روبروی سازمان مدیریت صنعتی، نبش خیابان پروین ، شماره 45


تلفن امور سهام :   28930


وب سایت :     www.bank-day.ir


سال مالی :    12/29

 

 

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: