گپارس – امور رفاهی کارگزاران پارس

گپارس – امور رفاهی کارگزاران پارس

 

• معرفی شرکت

موضوع شرکت کارگزاران پارس به شرح ذیل است: فعالیت در صنعت گردشگری، ایجاد مجتمع ها و شهرک های مسکونی و گردشگری با کلیه تاسیسات جانبی از قبیل مجموعه های پذیرایی، ورزشی و تالارهای برگزاری مراسم فرهنگی و همایشهای علمی و تخصصی بین المللی در داخل و خارج از کشور.

و همچنین اجرای سیستم مالکیت زمانی به منظور استفاده کارکنان دولت در تعطیلات با تسهیلات ویژه. ایجاد ناوگانهای زمینی، هوایی، دریایی و انجام کلیه پروژه های فنی ، مالی، تجاری، خدماتی، صنعتی، مشاوره ای، ساخت و ساز با استفاده از تکنولوژی جدید ساختمان و اداره و مدیریت در بخش سرمایه گذاریها در حوزه صنعت گردشگری، مشارکت با شرکتهای داخلی و خارجی، اعطا و اخذ نمایندگی از شرکتهای داخلی و خارجی و ارائه کلیه خدمات و تسهیلات مسافرتی به گردشگران داخلی و خارجی، برگزاری کلاسهای آموزشی برای ارائه تخصصی این خدمات می باشد.

کارگزاران پارس در زمینه انتشار اوراق سهام و مشارکت برای سرمایه گذاری در عرضه و فروش و خرید اوراق بهادار، خرید و اجاره و چارتر هواپیما، قطار، اتوبوس، کشتی برای برگزاری تورهای مسافرتی و زیارتی. ارائه کلیه خدمات مالی، اقتصادی و مشاوره ای در حوزه گردشگری، برقراری تسهیلات الکترونیکی و اینترنتی و اینترانتی. تهیه و عرضه مواد غذایی و آبهای میوه و معدنی با کیفیت و کمیت مناسب درجهت تامین رضایت کامل گردشگران داخلی و خارجی. ایجاد موسسه کارگزاری و یا اخذ نمایندگی کارگزاری در سازمان بورس اوراق بهادار جهت گسترش فعالیت شرکت با رعایت مقررات مربوطه نیز فعالیت می کند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی گپارس


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (گپارس)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص گپارس


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/05/22

سود خالص به ازای هر سهم: 218 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  فعالیت در زمینه صنعت گردشگری ایجاد مجمتع ها و شهرک های مسکونی و گردشگری با کلیه تاسیسات جانبی


نشانی دفتر : مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، حدفاصل میدان جمهوری و میدان جهاد، مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، برج اداری آفتاب، طبقه اول


نشانی امور سهام : مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، حدفاصل میدان جمهوری و میدان جهاد، مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، برج اداری آفتاب، طبقه اول


تلفن امور سهام :    3-38718311 (051)


وب سایت :    www.kargozaran-pars.com


سال مالی :    12/29

 

    لینک کوتاه: