چرا ما عاشق معامله گری در بورس هستیم؟

 یکی از شغل‌هایی که بازار بورس ایجاد کرده است؛ معامله گری در بورس است. در مقالات بخش آموزش عمومی سایت الف بورس به مفهوم معامله گری اشاره شده است. بسیاری از ما فعالان بورس، عاشق معامله‌گری در بورس هستیم. آن هم به دلیل سود سرشار آن است. دقت کنید که الف بورس علاوه بر آموزش عمومی بخش‌های مختلفی همچون آموزش تکنیکال و صنایع بورسی را نیز به شما ارائه می‌کند. در ادامه به دلایل علاقه به معامله‌گری می‌پردازیم.

معامله گری در بورس و عشاق سینه‌چاک!

بیایید با خودمان رک باشیم. معامله‌گری همیشه آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. مردم زمانی که به یک فعال بورسی معامله‌گر نگاه می‌کنند انگار خدای پول و سرمایه‌های هنگفت و سودهای شگفت‌انگیز را می‌بینند. حتی معامله گران حرفه‌ای هم ماه‌های زیادی در ضرر به سر می‌برند. به همین دلیل است که نباید نگران ضررها باشید. بهتر است کمی از استرس دوری و ذهن خود را آرام کنید.

آزادی مالی

دلیل بسیاری از کارهای انسان از زمان اختراع پول بوده است. آزادی مالی به این معنی است که دیگر نگران حساب‌وکتاب روزانه و هزینه‌های زندگی نیستید. این رؤیای بسیاری از افراد است. بسیاری به دلیل همین رؤیا سال‌ها در زندان به سر می‌برند. فکر کنید تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و اینترنت بتوانید پول در بیاورید. این فکر انگیزه‌ای قوی و یکی از مهم‌ترین دلایلی است که معامله گران را عاشق خود می‌کند. یک معامله‌گر تنها ثروتمند نیست. بلکه یک معامله‌گر به کسی می‌گویند که آزاد است. او آزاد است هر زمان هر کاری دلش بخواهد انجام دهد. حتماً شما هم با من موافقید که نمی‌توان روی این موضوع قیمت گذاشت. اما معامله گری در بورس این کار را به سادگی ممکن کرده است.

آزادی مالی

آزادی مالی

گردن‌کلفتی و مرگ از کار زیاد و معامله گری در بورس

همه ما دوست داریم گردنمان کلفت شود تا کسی نتواند به ما زور بگوید. معامله گران افرادی هستند که نه زور می‌شنوند و نه زور می‌گویند. در واقع این ویژگی معامله گران زمانی پدید می‌آید که آن‌ها از کلیشه‌های معمول فرار کرده باشند. شاید بتوان همان نام آزادی را روی فرار از کلیشه‌های معمول گذاشت اما بازهم به همان قوت دلیل خوبی است.

همه ما دوست داریم زمانمان را وقف خانواده کنیم. هرکس فقط یک بار زندگی می‌کند. هیچ‌کس دوست ندارد نیمی از عمرش را صرف کار کردن برای ثروتمند شدن دیگران بگذارد. این کاری است که اکثر مردم انجام می‌دهند. پولی که برای خودشان در می‌آورند نصف پولی هم که برای دیگران در می‌آورند نیست. در واقع این ریشه در دیدگاه یک معامله‌گر دارد. او دنیا را آن‌گونه که هست می‌بیند نه آن‌گونه که جامعه می‌خواهد. بنابراین فکر کنید گرگی تنها در میان مردم هستید. معامله گران در واقع ستاره‌های رپ هستند که شرایطی که جامعه به آن‌ها دیکته کرده است را نمی‌پذیرند. این همان معامله گری در بورس است.

کار کردن مانند برده‌ها ممنوع

زندگی معامله گران واقعی شگفت‌انگیز است. فکر کنید کنار ساحل نشسته‌اید و موج‌های دریا انگشتانتان را نوازش می‌دهد. ریلکس می‌کنید و به راحتی در کنار خانواده زندگی شادی دارید. در کنار آن شاید ماهی یک بار معامله‌ای انجام می‌دهید. زمانی که سیگنالی ارزشمند در بازار می‌بینید؛ وارد معامله می‌شوید. آن هم بدون اینکه مجبور باشید زمان زیادی روی آن صرف کنید. در واقع این از همه مهم‌تر است. هیچ‌کس دوست ندارد ساعت شش صبح بیدار شود تا سر ساعت به اداره برسد! در واقع به نظر من این نوعی برده‌داری مدرن است. 

معامله‌گری به شما اجازه می‌دهد از این برده‌داری مدرن فرار کنید. اما این بدان معنی نیست که معامله‌گری در بورس کار آسانی است. دقت کنید که می‌گوییم این شرایط زندگی معامله گران واقعی است. همان‌هایی که واقعاً تفکر یک معامله‌گر را دارند.

کار کردن مانند برده

کار کردن مانند برده

انعطاف‌پذیری

یک معامله‌گر به شکل غیرقابل‌تصوری انعطاف‌پذیر است. به نظر من بهترین قسمت معامله گری در بورس این است که دیگر مجبور نیستید از قوانین مشخص پیروی کنید. دیگر برای یک مسافرت نباید نگران باشید که مرخصی دارید یا نه. نباید نگران باشید که آیا رئیس به شما اجازه می‌دهد یا نه. نباید نگران باشید که آیا پول کافی برای رفتن دارید یا نه. تنها برنامه ریزی سفر را می‌کنید و تمام!

گذراندن زمان با خانواده در مرگ از کار زیاد و معامله گری در بورس

بچه‌ها همیشه دوست دارند مادر پدر کنارشان باشند. با برده‌داری مدرن که والدین را در اتاقی کوچک حبس می‌کنند نمی‌توان انتظار داشت بچه‌ها زمان زیادی کنار والدین خود باشند. معامله‌گری به شما این اجازه را می‌دهد که در کنارشان باشید. این درست زمانی دلپذیر تر می‌شود که سن کمتری داشته باشند. هیچ‌چیز شیرین‌تر از شنیدن صدای کودکتان زمانی که یک مهارت جدید یاد می‌گیرد نیست.

دنیا را بیشتر درک میکنید زمانی که آموزش معامله گری در بورس دیده باشید!

یک معامله‌گر بیشتر از دیگران می‌داند که یک اقتصاد باید چگونه باشد. در واقع درگوشی به شما بگویم که ما ایرانی‌ها عادت داریم درباره همه چیز اظهار نظر کنیم. در این میان اما تنها یک معامله گر بورس است که نقاط قوت و ضعف اقتصاد کشورها را می‌داند. او حتی زمانی که به سفر می‌رود تفاوت میان ارزهای دو کشور را درک می‌کند. 

خودت فرصت خودت را انتخاب کن.

زمانی که از نوجوانان درباره آرزوهایشان سؤال کنید؛ بسیاری از آن‌ها می‌گویند که آرزو دارند استقلال داشته باشند. یک معامله‌گر مثل یک نوجوان بی‌پروا رفتار می‌کند. او هم در زندگی و هم در کار برای خودش تصمیم می‌گیرد. معامله‌گری این امکان را به شما می‌دهد که یک زندگی نرمال و راحت داشته باشید.

تا فسیل شدن معامله کنید! با آموزش معامله گری در بورس

از معایب شغل‌هایی که قدیمی هستند این است که نیاز به سن کم دارند. شما می‌توانید تا زمانی که زنده هستید معامله کنید. حتی در برخی موارد می‌توانید تا بعد از مرگ نیز فرزندانتان از سود معاملات شما استفاده نمایند. معامله‌گری بازنشستگی ندارد. معامله‌گری بازنشستگی ندارد به این دلیل که نیاز به فعالیت فیزیکی ندارد. همچنین در شرایط متفاوت نیز می‌توان معامله‌گری کرد. حتی حالا که بالاجبار در خانه می‌مانید می‌توانید معامله‌گری کنید.

مرگ از کار زیاد و معامله گری در بورس

مرگ از کار زیاد و معامله گری در بورس

مساوات

در معامله‌گری نه تنها مدرک‌گرایی نیست بلکه از پارتی‌بازی هم خبری نیست. برای موفقیت در این کار تنها خودتان و خودتان مسئول هستید. برای اینکه معامله‌گر موفقی باشید نیازی به هیچ پیش‌شرطی نیست. به همین دلیل است که همه به شکل یکسان می‌توانند در آن فعالیت کنند.

تو نیکی می‌کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز!

زمانی که یک معامله‌گر هستید می‌توانید به مردم کمک کنید. نه تنها این کمک به خانواده و دوستان محدود نمی‌شود؛ بلکه می‌توانید بعدها با سود معاملات خود شرکت‌های تولیدی ایجاد کنید و به بسیاری از مردم کمک کنید. حتی مهم‌تر از آن؛ دیگر به مردم ماهی نمی‌دهید! بلکه ماهیگیری به آن‌ها می‌آموزید. این مورد می‌تواند رضایت قلبی شما را به همراه داشته باشد. همان‌طور هم که می‌دانید؛ خوشبختی چیزی جز شادی در قلب نیست.

معامله گری در بورس یکی از راه‌هایی است که می‌توانید پول زیادی به دست آورید. در واقع این آرزوی همه است. الف بورس یکی از سایت‌هایی است که سعی دارد شما را در این راه پر پیچ‌وخم یاری دهد. در سری آموزش‌هایی که این سایت به شما ارائه می‌دهد می‌توانید یک معامله‌گر موفق شوید. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به سری آموزش‌های اقتصاد از پایه اشاره کنیم.

    لینک کوتاه: